Home

Jeg føler meg sulten hele tiden

Sulten hele tiden - Helse - Klikk

Derfor føler du deg sulten hele tiden. Kanskje spiste du rett og slett for lite mat, eller kanskje var det for lite å tygge på, slik at hjernen ikke fikk metthetssignaler Jeg fikk utført en Gastric byPass operasjon i april 2014, og jeg har ikke angret et sekund på at jeg gjorde det! Jeg gikk ned nesten alt jeg ønsket å gå ned, bare på det første året! Jeg er utdannet som Offentlig Godkjent Hjelpepleier, med akutt sykepleie som videreutdanning